3

Aannemer gezocht

Sigert
Sigert
#Voorbereidende werken · 13 jaren geleden

Hey!

Wij zijn opzoek naar een aannemer voor het zetten van een ruwbouw regio Lokeren.

Nu dachten wij dat het crisis was in de bouw en dat we gemakkelijk een aannemer zouden vinden. Helaas (voor ons) blijkt dit niet het geval te zijn. Wij zouden dit jaar nog willen starten maar blijkt dat de meeste aannemers al volgeboekt zijn, velen zelfs tot medio 2013.

Het lijkt me weinig zinvol om alle aannemers uit de gouden gids te gaan afbellen.

Wie ons een goede aannemer kan aanbevelen die dit jaar nog kan starten, graag.

Alvast dank!

safigert@yahoo.com

Alle reacties

0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
13 jaren geleden

Dag Siegert,

Met aannemers zoeken en offertes opvragen begin je inderdaad best zo vroeg mogelijk. Ik weet niet hoever jij precies staat, maar voor mijn bouwproject had ik de meetstaat half mei binnen. Dus meteen offertes beginnen op te vragen en aannemers bellen. Sommigen zaten inderdaad al vol tot aan het bouwverlof 2013, anderen konden ten vroegste in januari 2013 beginnen. Nu heb ik er toch één gevonden die nog dit jaar kan beginnen. Dus goede moed!

Zomaar aannemers uit de Gouden Gids opbellen lijkt me inderdaad pas het allerlaatste redmiddel. Hoe ik het heb aangepakt: vrienden, kennissen, familie gevraagd of zij niemand konden aanbevelen. Mijn architect gevraagd met welke aannemers zij al goed had samengewerkt. En vooral: langsgaan/briefje achterlaten op werven in de buurt met de vraag wie hun aannemers zijn. Dan heb je meteen de contactgegevens én een referentie. Bel die aannemers zeker eens op. Soms valt er een werf weg, en wie weet bellen ze jou dan wel op. Klinkt misschien rooskleurig, maar bij ons was dat vorige week het geval bij een aannemer die al tot ver 2013 was volgeboekt en nu plots een gaatje had.

Maak zeker niet de fout om overhaast een aannemer te kiezen om toch zo maar snel mogelijk te kunnen beginnen. Check altijd zijn referenties.

Nogmaals veel goeie moed en heel veel succes met jullie bouw!

0
Sigert
Sigert
0 1 Bouwer
13 jaren geleden

Dank voor de peptalk ;-)

Intussen blijf ik zoeken.

Grts,

Sigert

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Dilemma: een regenwaterput plaatsen of niet?

Laat je best een regenwaterput plaatsen of is het geen meerwaarde? We vroegen het aan Silvia De Nolf, adviseur bij NAV en waterconsulent.

Lees meer

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Waar naartoe met bouwafval? Dit zijn de opties

Er zijn heel wat opties om je bouwafval op een milieuvriendelijke manier kwijt te raken. Van een puinzak over een container tot het recyclagepark.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag