bevoegheid van commissaris van rekeningen in VME

2

bevoegheid van commissaris van rekeningen in VME

john maeyens
john maeyens
#Ontwerp · 12 jaren geleden
Bij de algemene vergadering van medeeigenaars is er een eigenaar die moelijk doet. Hij zegt dat de bevoegdheid van de commissaris betaapdl wordt door den wet van 2010. Voor zover ik heb gelezen is de bevoegheid en verplichtingen bepaald door art.577-8/2 waarin staat dat dit geregeld wordt door het reglement van mede-eigendom wordt bepaald. Is hieraan de laatste tijd een wijziging gebeurd? Graag uw antwoord hierop, zodat ik mij beter kan bewapenen tegen deze mede-eigenaar. bedankt en vriendelijke groeten JOHN MAEYENS R.W.V.HAVRELAAN 197/7 2900 SCHOTEN

Alle reacties

0
Mr. Gert DAMIAANS - ARGUS ADVOCATEN
44 175 Andere professioneel
12 jaren geleden

Geachte

U mag noteren dat de wetgever alleen, expressis verbis, in de dwingende wetgeving heeft voorzien in de aanstelling van een commissaris van de rekeningen.

Voor zover u de bevoegdheden en tools van deze aan te stellen commissaris geregeld wilt zien, kan dat in het reglement van mede – eigendom worden geïmplementeerd.

Vriendelijke groeten

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag