Domotica
Is een bedrijf dat bij ons domotica heeft geplaatst verplicht om gratis garantie te geven? Wij hebben onze woonst verbouwd en besloten om domotica te integreren, de grote fout was dat wij niet veel info bij verschillende firma's opgevraagd hebben, maar gewoonweg in zee gegaan zijn, zonder navraag te doen, met *** van Melle. Intussen hebben zij voor zo een 40.000 euro aan domotica geplaatst bij ons, het meeste werkt wel goed, uitgezonderd de 2 radiotuners die in een soort kooi van faraday zitten, waardoor wij weinig of geen ontvangst hebben, en ook de kabels van de gordijnen zitten niet in kabelgoten, maar zijn gewoon op plafond gekleefd en komen regelmatig los, ook het paxton gedoe, net2 server, werkt niet naar behoren, toen ik hiervoor belde, kreeg ik te horen dat ik iets op de pc zou verwijdert hebben, enz.. Zij willen dit wel oplossen, maar willen eerst een factuur opmaken met de uit te voeren werken,mag dit zomaar of kan er tegen deze praktijken iets gedaan worden??? Ik vind als je voor 40.000 euro ( veertig duizend) euro aan domotica laat installeren, dat er toch wat gratis service mag inzitten niet, en niet telkens van wanneer ze naar de auto gaan, dat de rekening begint te lopen