2

faïence tegels plaatsen in douche

ROJA
ROJA
#Badkamer · 12 jaren geleden

Wij bezitten een huisje in Noord-Zweden : alle binnen en buitenmuren zijn van hout. De badkamer eveneens en daarop hebben ze vinyl gekleefd. Wij krijgen die absoluut niet van de wanden ! Met wat kunnen wij deze vinyl behandelen om er achteraf stenen tegels te kunnen opkleven ?

Alle reacties

0
GEO
GEO
0 1 Verbouwer
11 jaren geleden

Beste Roja,

Voor zover ik begrepen heb mag je i.v.m de verzekering (de Zweedse) dat vinyl er niet afhalen. Juist omdat het een houten huis is. Ik hoorde wel laatst van iemand die er wandtegels overheen plaatste.

Met vriendelijke groet,
Gerda

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Op zoek naar een nieuwe badkamer? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’

Bestel snel ons gratis magazine ‘Mijn Badkamer’. We geven je een leidraad, helpen je om verschillende opties af te wegen en reiken je ideeën aan waar je misschien nog niet aan gedacht had.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

In welke volgorde werk je je badkamer af?

In welke volgorde werk je je badkamer af?

Eens je beslist hebt hoe je je badkamer indeelt, is het tijd om ze af te werken. We leiden je in vier stappen door de klus.

Lees meer

Van vrijstaand tot hoekbad: zo kies je het juiste bad

Van vrijstaand tot hoekbad: zo kies je het juiste bad

Kom je graag tot rust in een warm bad? Wij zetten de soorten baden en materialen voor je op een rij, zodat je een geschikt bad kan kiezen.

Lees meer

50x inspiratie voor je badkamer: ontdek jouw favoriete stijl

50x inspiratie voor je badkamer: ontdek jouw favoriete stijl

Droom je van een moderne badkamer, hou je van natuurlijke vibes of wil je een vleugje kleur? Haal inspiratie uit deze vijftig badkamers!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag