3

CV collector

Beeldekens
Beeldekens
#Verwarming & koeling · 12 jaren geleden
Nu mijn zolder ingericht werd als hobbykamer, wil ik daar één extra radiator plaatsen. Ik merk nu dat mijn collector geen plaats meer biedt om een nieuwe aansluiting te maken. Kan ik de bestaande collector via de zijdelingse schroefdraad uitbreiden met een extra collector. Vriendelijke groeten Marcel

Alle reacties

0
Jan DC
Jan DC
3 17 Verbouwer
12 jaren geleden

Onze verwarmingsman heeft dat ook zo gedaan dus ik neem aan dat het mogelijk is. Kwestie van voldoende vermogen heb ik wel geen idee.

0
Beeldekens
Beeldekens
0 2 Verbouwer
12 jaren geleden

Jan,

bedankt voor je reactie, en je had inderdaad gelijk.

Er kan een extra heen en terug geplaatst worden op mijn collector, via de zijschroef.

Het vermogen is ok, dat is ook geen probleem.

Het hulpstuk ophalen, en de job kan beginen.

Sorry voor het zo laat reageren, maar zoals het heden ten dage spijtig genoeg ingebakken is,

zat ik in tijdnood.

Vriendelijke groeten Marcel

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!

Laat vloerverwarming installeren door experts en ontdek de voordelen voor jouw woning. Vraag gratis offertes aan!

Offertes aanvragen

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Verplicht onderhoud voor verwarmingsketels: zo vaak moet je je ketel onderhouden

Verplicht onderhoud voor verwarmingsketels: zo vaak moet je je ketel onderhouden

Het onderhoud van je verwarmingsketel is wettelijk verplicht. Ontdek hoe vaak je je stookolie- of gasketel moet laten controleren en wat de prijs is.

Lees meer

Nieuwe verwarmingstoestellen: van slimme pelletkachels tot stille warmtepompboilers

Nieuwe verwarmingstoestellen: van slimme pelletkachels tot stille warmtepompboilers

Van slimme pelletkachels, stille warmtepompboilers tot energiezuinige radiatoren. Ontdek deze nieuwe verwarmingstoestellen voor je woning.

Lees meer

Hoe werkt een cv-kachel en hoeveel kan je ermee besparen?

Hoe werkt een cv-kachel en hoeveel kan je ermee besparen?

Ontdek hoe een cv-kachel werkt, waarom het rendabel is en hoe je tot 65% kunt besparen op je verwarmingskosten.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag