1

"oude" ontluchtingsleutels met niet-standaard maten

bartatlivios
bartatlivios
#Verwarming & koeling · 11 jaren geleden

Hallo

Nieuw hier, met een vraag. 

Een 9 maanden geleden heb ik een oud huis gekocht met daarin oude maar nog goed werkende radiatoren. Het enigste probleem is dat ik na een lange zoektocht geen passend ontluchtingsleutel gevonden heb. 

Weten jullie waar ik "oude" ontluchtingsleutels kan vinden met deze maten van het ontluchtingventiel: 

# buitenkant van de cirkel = 10mm

# binnenkant van de cirkel = 9mm

# zijde van het vierkant = 4mm

# het vierkant diagonaal = 5mm

Dank voor alle mogelijke informatie, want ik weet echt niet meer waar zoeken. 

Vriendelijke groeten, 

Bart

Alle reacties

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Je cv-ketel onderhouden in de zomer? Zo ben je volgens expert klaar voor het stookseizoen

Je cv-ketel onderhouden in de zomer? Zo ben je volgens expert klaar voor het stookseizoen

Wil je in de winter storingen aan je cv-ketel voorkomen? Ontdek waarom experts de zomer het ideale moment vinden om het onderhoud in te plannen!

Lees meer

Airco of warmtepomp: wat kies je voor je comfort en energiebesparing?

Airco of warmtepomp: wat kies je voor je comfort en energiebesparing?

Airco of warmtepomp? Ontdek hoe ze werken, hun voor- en nadelen, en waarom een combinatie ideaal kan zijn voor comfort en energie-efficiëntie.

Lees meer

Nieuwe studie van de CREG toont wanneer een warmtepomp loont

Nieuwe studie van de CREG toont wanneer een warmtepomp loont

Een warmtepomp: wanneer erin investeren en wanneer niet? Een nieuwe studie van de CREG bepaalt van welke factoren de rendabiliteit afhangt.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag