Keuring Mazouttank
Is het nog nodig om een bovengrondse mazouttank opnieuw te laten keuren, dus herkeuren?
Vroeger was dat 5 jaarlijks ... maar ik heb al gehoord, dat dit nu niet meer nodig is?
Dus moet een tank nog om de 5 jaar gekeurd worden?
Keuring Mazouttank
Is het nog nodig om een bovengrondse mazouttank opnieuw te laten keuren, dus herkeuren?
Vroeger was dat 5 jaarlijks ... maar ik heb al gehoord, dat dit nu niet meer nodig is?
Dus moet een tank nog om de 5 jaar gekeurd worden?
Dank voor de link, heb deze even doorgenomen en ...
Daarin staat dus:
Staat er op het laatste onderhoudsattest dat de volgende controle op 1 maart 2009 of een latere datum moet gebeuren? Dan bent u niet verplicht uw tankperiodiek te laten keuren.
De geldigheid loopt tot half januari 2014 ... dus de volgende controle is voor januari 2014, een latere datum dan 1 maart 2009 en dus ben ik niet meer verplicht om deze te laten controleren.

Vraag gratis offertes aan voor een nieuwe condensatieketel
Laat een zuinige condensatieketel plaatsen door ervaren professionals. Vraag nu gratis en vrijblijvend offertes aan.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=7cb56631f801ca8e37281c0b3583d06f)
Je huis en tuin verdienen nog wat extra aandacht vooraleer de winter in het land is. Bereid je voor en ga aan de slag met deze acht klussen.
Lees meer
Ontdek alles over warmtepompradiatoren: hoe ze werken, hun voordelen, de soorten en kosten. Vergelijk opties voor een energiezuinige woning.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=6cbe2d4043d7462ab7da5284b46671b7)
Badkamerverwarming met elkaar vergeleken: radiatoren, vloerverwarming, elektrische of infrarood. Ontdek de prijs en beste optie voor jouw badkamer.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen