Wat kunnen we doen?
Wat kunnen we doen?
Alle reacties
Zodra een bouwvergunning is aangevraagd en er een openbaar onderzoek loopt, kan je bij de gemeente een bezwaar indienen tegen die vergunning en dat zo goed mogelijk motiveren.
Als de bouwvoorschriften zo een bouw echter toelaten, dan vrees ik dat een bezwaarschrift weinig zal uithalen behalve de bouw een 20tal dagen uitstellen. Een gemeente gaat namelijk geen vergunning afkeuren die voldoet aan de bouwvoorschriften die de gemeente zelf heeft opgelegd.
Ik hoop voor jou dat het allemaal nog zal meevallen en dat een particulier er een bescheiden woning neerzet.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Gezien in Huis Gemaakt: breng je bouwplan tot leven
De koppels van Huis Gemaakt ontdekten hun toekomstige woning dankzij hun bouwplan op ware grotte. Ontdek hoe Array je bouwplannen tot leven brengt.
Lees meer
Welke bouwstijl kies jij?
Bouwen is kiezen. Maar de veelheid aan bouwstijlen maakt dat kiezen er niet makkelijker op. Wij geven een beknopt overzicht van de verschillende stijlen.
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=a9947d9b4aef6a592b51bd4ee720c440)
Hoe werkt sleutel-op-de-deur? Ontdek de voor- en nadelen
Bouwen met sleutel-op-de-deur is bouwen met één bouwbedrijf dat voor een instapklare woning zorgt. Ontdek hoe de sleutel-op-de-deurformule werkt.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen