4

dringende hertelling geweigerd

leneke07
leneke07
#Ontwerp · 11 jaren geleden
Iemand komt op dinsdag de schade nakijken met mondelinge belofte de offerte via mail te versturen op donderdag. Verzekering op de hoogte gebracht en samen wachten we op de offerte om zo snel mogelijk de herstellingen te starten. Donderdag geen mail dus getelefoneerd, de man is niet binnen en ze zouden hem vrijdag hierover aanspreken. Vrijdag opnieuw getelefoneerd en opnieuw is de man niet te bereiken. Maandagmorgend terug de telefoon genomen en weeral is de man niet bereikbaar. Smiddags telefoon van de man zelf die het al welletjes vindt met dat 6à7 keer telefoneren en het via collega's bestookt worden met mails loopt zijn oren uit. Hij heeft pas woensdag tijd om een gedetailleerde berekening te maken, dus ten vroegste woensdag via mail, MAAR aangezien ik zo lastig ben misschien kan ik toch beter iemand anders zoeken voor de herstelling want onze firma kan toch niet voor 21 januari 2014 van start gaan. De bovenstaande afspraak wordt volledig ontkent en nu vrees ik dat die man me toch offertekosten zal aanrekenen. Wat kan ik doen?

Alle reacties

0
Stijn laleman
Stijn laleman
0 1 Andere professioneel
11 jaren geleden
Hallo, Bij mijn weten kan er nooit kosten aangerekend worden om een vrijblijvende offerte te vragen. Wat voor schade heb je juist ? en van welke streek ben u? misschien kan ik u een vrijblijvende offerte aan bieden. mvg Stijn laleman info@lalemanbvba.be 0496/70.30.73
0
leneke07
leneke07
0 1 Andere particulier
11 jaren geleden
Goedemorgen Het is een waterschade van een afvoerbuis in het plafond. De man (van een grote firma in Wilrijk) die kwam zien maakte duidelijk dat de offerte niet vrijblijvend is en dat ze pas verrekend wordt bij uitvoering van herstelling. Het was een mondelinge afspraak dat ik de offerte zou toegestuurd krijgen op 1 januari aangezien ze met een wachtdienst werkten en er toch een secretaresse aanwezig is zou dat geen probleem zijn. Hij ontkent nu die belofte omdat hij pas morgen tijd heeft om een gedetailleerde berekening te maken. Aangezien ik nu aangewezen ben op een andere hersteller vrees ik dat hij toch nog offertekosten zal aanrekenen. De gesprekken waren telefonisch en ik kan nooit bewijzen dat de man heeft gezegd: "aangezien je zo lastig bent kan je beter iemand anders zoeken voor die herstelling. Dus weigert hij een herstelling. Wat doe ik als hij toch nog de offerte verstuurd om zo toch nog kosten op te strijken? Woonst = gelegen Antwerpen Kiel en vanavond komt een andere hersteller kijken, het moet absoluut zo snel mogelijk gemaakt worden want het gaat hier over een keukenafvoer van 2 verdiepen boven mij met wasmachines. Een afvoerbuis in betonnen plafond, dus breekwerk. Het spelleke is al bezig van Kerstdag en dagelijks moet ik verschillende keren de ladder op om een pot met water te ledigen. Ben niet meer van de jongste! Als de persoon vanavond het niet ziet zitten kan ik u misschien toch nog contacteren als dit uw branche is.
0
Géry VD.G
Géry VD.G
6 49 Verbouwer
11 jaren geleden

Er zijn veel firma's die geen respect hebben voor een potentieel klant , en geen respect voor de afsprakenen voor de rest maar klagen dat zij niet genoeg werk hebben.En dan nog met prijzen die de hoogte invliegen ? Veel willen zelf dat de klant geen inspraak heeft in uitvoering van het werk . Dat UNIZO dit eens ondezoek , in plaats altijd van te klagen.Klant is Koning ?? Niet in ons land ,

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?

Ontdek de minimale woningkwaliteitsnormen en leer hoe je kan controleren of jouw huurpand voldoet aan deze normen.

Lees meer

3 ontwerpen voor een centrale keuken

3 ontwerpen voor een centrale keuken

De keuken van Thibaud en Sofie is gedateerd. Ze dromen van een open en gezellige leefkeuken. Drie interieurarchitecten maken een ontwerp.

Lees meer

Welke bouwstijl kies jij?

Welke bouwstijl kies jij?

Bouwen is kiezen. Maar de veelheid aan bouwstijlen maakt dat kiezen er niet makkelijker op. Wij geven een beknopt overzicht van de verschillende stijlen.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag