Structurele zonnewering van Renson
Structurele zonnewering van Renson
Alle reacties
Dag yvl,
Het is maar wat je wilt natuurlijk.
Screens hebben bijvoorbeeld als extraatje dat ze ook tijdens de dag inkijk uitsluiten. Maar ze belemmeren inderdaad het zicht naar buiten. Al is dit maar gedeeltelijk. Ze zijn wel een 100 % garantie tegen een laaghangende zon.
Eva : sluikreclame? ik zie jouw zonnewering niet maar enkel een website zenne
yvl : screens laat je gemakkelijk op en af wanneer nodig. Hoe gebeurt dat met die Renson zonnewering?
Is die strukturele zonnewering goedkoper?
De ene screens is de andere niet. Ons zicht naar buiten is minder maar zeker niet nihil. Dit hangt ook af van de zonstand.
Met de stukturele ga je altijd nog weerkaatsend, storend licht naar binnen krijgen, niet? Tenzij je ze volledig kunt sluiten maar dan is je zicht ook weer weg.
Eva, over welke zonwering heb je het precies? Link is niet specifiek...

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook
.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=50350cb8a113d85c717207bbb7ef1875)
Een industriële look met stalen ramen: ontdek de voor- en nadelen
Stalen ramen geven je woning een industriële look. Maar hoe zit het met de isolatie, de prijs en het onderhoud ervan? Ontdek alle voor- en nadelen.
Lees meer
Zelf een vliegenraam plaatsen? Zo doe je dat (en bespaar je flink)
Zelf een vliegenraam plaatsen is eenvoudig én budgetvriendelijk. Ontdek hoe je het aanpakt en wat het ongeveer kost.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen