Hallo allemaal,
Is er iemand die ervaringen heeft met het zelf steken van een garagepoort? Ik ben mijn garage aan het isoleren en daar hoort natuurlijk ook een geisoleerde garagepoort bij. Ik ben bij een aantal verkopers geweest maar zij bereken veel kosten voor de plaatsing, terwijl ik dat ook denk ik wel zelf kan doen.
Heeft iemand ervaringen? Alvast bedankt, Danny.
Hier zijn de experts... heb je een specifieke vraag? Over het algemeen is het zelf plaatsen van een garagepoort vrij eenvoudig, als je een beetje handig bent en als iemand je helpt lukt het je vast in een halve dag. Ook de meeste moderne elektrische aandrijvingen zijn heel makkelijk te installeren.
Twee weken geleden hebben we instructievideo's opgenomen over hoe je zelf een garagepoort kunt intalleren. Zo'n video zal je een heel goed beeld geven, maar de video's zijn helaas nog niet klaar. Ik zal hier een berichtje plaatsen als de video's online staan, dan kun je die eens kijken.
Neem ook eens een kijkje op de website van basicdoors, daar leggen we je het allemaal uitgebreid nog eens uit. Heb je hulp nodig of meer vragen? Laat het ons dan horen!