4

aannemer, ramen, dakwerken, ...

Benji
Benji
#Ontwerp · 13 jaren geleden

Hallo

Wij gaan binnenkort beginnen met onze bouw in Zonhoven.

Kan er iemand (positieve en negatieve) referenties geven over de firma's die zij gebruikt hebben.

Het gaat om een half open bebouwing, gewoon gemetst (geen houtskelet ofzo)

Alvast bedankt

Benji

Alle reacties

0
globedo
globedo
0 1 Bouwer
13 jaren geleden

Ik had een aannemer uit ***. Deze persoon zou in maart/april aan mijn bouw beginnen. Na veel uitstel en excuses heb ik in juli een aangetekend schrijven gestuurd. Daarop kreeg ik als antwoord dat hij eind oktober kon beginnen. Ik heb dan nog snel een andere aannemer moeten zoeken. Ik kan bouwers dus alleen maar waarschuwen voor ***

0
Bertje
Bertje
25 145 Verbouwer
13 jaren geleden
Hoi Globedo, ik zie hierboven je slechte ervaring. Volgens de spelregels van het forum dien je wel nog je naam toe te voegen anders vrees ik dat je bericht gaat verwijderd worden (zie hieronder) Bert "Bij negatieve commentaren op bouwfirma's of derden dient de gebruiker zijn/haar volledige naam toe te voegen aan het bericht. De moderator zal berichten die niet aan deze voorwaarden voldoen, verwijderen."
0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
13 jaren geleden

Dag Globedo,

Ik heb de naam van de aannemer in kwestie verwijderd om de reden die Bertje hierboven aanhaalt. Gelieve je voor- en achternaam toe te voegen aan het bericht, als je zijn naam er weer wil bij zetten. Zo heeft de aannemer ten minste de kans om zich eventueel te verdedigen.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Hoeveel licht heb je nodig in huis? Lichtexpert Joël Sels deelt tips over lichtinval, normen en het optimaal gebruiken van daglicht in elke ruimte.

Lees meer

Kant-en-klaar bouwen? Dit betekent het voor je budget

Kant-en-klaar bouwen? Dit betekent het voor je budget

Overweeg je om met een sleutel-op-de-deurfirma in zee te gaan? Ontdek hier wat kant-en-klaar bouwen betekent voor jouw budget.

Lees meer

Zo kies je de juiste sleutel-op-de-deurfirma

Zo kies je de juiste sleutel-op-de-deurfirma

Hoe kies je tussen al die sleutel-op-de-deurbedrijven dat bedrijf uit dat het meest aansluit bij jouw verwachtingen? Wij helpen je met je keuze!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag