2

Alle reacties

0
Jan Martens
Jan Martens
1 8 Verbouwer
13 jaren geleden

Mij lijkt dit niet als je binnen bepaalde afmetingen blijft. Wij hebben het in ieder geval niet aangevraagd en hebben ook een vloerplaat gegoten voor ons tuinhuis.

Misschien heb je iets aan dit artikel?

http://www.livios.be/nl/_build/_surr/_hous/738.asp

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Tuinexpert gidst je door de tuinklussen van juni: zo haal je alles uit je moestuin

Tuinexpert gidst je door de tuinklussen van juni: zo haal je alles uit je moestuin

Juni is een drukke maand voor hobbytuiniers. Tuinexpert Bart Verelst vertelt je welke tuinklussen er allemaal op de planning staan.

Lees meer

Tuinieren zonder groene vingers: 7 tips van tuinarchitect Ann

Tuinieren zonder groene vingers: 7 tips van tuinarchitect Ann

Heb je geen groene vingers, maar wil je toch graag een mooie tuin? Tuinarchitect Ann deelt haar beste tips: van bloembollen tot bloemenweide.

Lees meer

Je planten bescherm tegen de hitte? Tuinexpert geeft tips

Je planten bescherm tegen de hitte? Tuinexpert geeft tips

De temperaturen lopen op tot 30 °C. Ook planten worstelen met deze hitte. Hoe kunnen we onze planten extra beschermen?Tuinexpert Wim geeft tips.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag