renovatie achtergevel ( renovatie raam , dak en muur)
Ik verhuur een huisje maar momenteel heb ik de huurders er uitgezet met reden tot renovatie van de woning. de achtergevel is ook aan renovatie toe hierin steekt een raam met melkglas dit wil ik vervangen door een nieuw vast raam ook met verduisterd glas . Maar hier komt de achtergebuur op tegen mag ik dit raam plaatsen ? ook de achtergevel zou ik langs buiten willen isoleren met een pur plaat afwerking in composiet of dergelijke zodat de achterbuur ook zicht heeft op een afgewerkte muur. wederom komt hij hierop tegen. het dak is in roofing maar hier hangt geen dakgoot aan en het voorste gedeelte is aan vervanging toe ik zou dit oplossen door de roofing los te doen en er een band lood of nieuwe roofing onder te steken. het hemelwater blijft natuurlijk aflopen op de buur zijn grond zoals het nu ook is. Ik had hem voorgesteld dat ik een dakgoot zou plaatsen en de buis naar beneden nog steeds op zijn grond te laten komen hiermee is hij ook niet akkoord. afwateren naar mijn zijde is geen optie in dit geval. Hierbij mijn vraag wat kan en wat niet alvast bedankt