Wat is de beste basis van een terras met blauw steen
Wat is de beste basis van een terras met blauw steen
1
Wij hebben net een huis gekocht en Wij zouden ons graag een terras aanleggen met blauw steen. Wij zouden graag de blauwsteen pas volgend jaar leggen (net het huis gekocht dus eerst nog wat sparen) maar dit jaar wel nog de basis willen gieten om toch een beetje proper via de achterdeur binnen te kunnen. Ik heb me laten vertellen dat een beton geen goede oplossing is aangezien het water daar niet door gaat kunnen en de voegen en of tegels op termijn gaan los- of kapot vriezen... Eerst stabilisé en dan chape zou ideaal zijn maar dat gaan we kapot lopen als we niet direct betegelen. Nu heb ik le laten vertellen dat wanneer ik stabilisé laat komen en daar een cementpap op doe, dat ik dan zo de stabilisé niet kapot loop en het water er toch nog door gaat kunnen later. Kan iemand dit bevestigen of me een beter voorstel doen? Momenteel zou ik dus stabilisé plaatsen met een betonnet in en een vorstrand,tot op 40cm en daar dan cementpap op. En Later dan met mortel een blauwsteen op zetten. Alvast bedankt voor de tips!
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Hoe een kleine tuin inrichten? Aan de slag met deze 10 tips
Met een doordacht tuinontwerp en enkele slimme ingrepen kan je een kleine tuin slim inrichten. Ga aan de slag met deze tips!
Lees meer
Meer mierennesten in je gazon door de droogte: dit kan je doen
Droogte zorgt voor meer mierennesten in je gazon. Lees waarom dit gebeurt en wat je eraan kan doen.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=79f1703601d35321a937148dbe05295d)