Andere aannemer inschakelen?
Beste, Ivm verbouwing van mijn woning heb ik een aannemer aangesproken, hij vroeg deel in het zwart+een offerte van 25500€ waarvan ik 10500€ voorschot heb betaald. buiten de offerte hebben we geen contract. Mondeling werd afgesproken dat de werken eind februari 2014 klaar zouden zijn ( vloer leggen,badkamer+kleine keuken en centrale verwarming). Helaas is enkel de vloer gelegd en NIETS anders. Dus mijn zoontje en mezelf wonen nu zonder stromend warm water ,zonder badkamer en keuken. Het leven is ondragelijk geworden temeer de aannemer me aan het lijntje hangt: steeds loze beloftes die zwaar op me beginnen door te wegen. Ik heb reeds een aangetekend schrijven gestuurd om binnen een termijn van 30dagen de werken te herstarten zonder te stoppen tot de werken klaar zijn. Hij belde me dan om te zeggen dat hij nog eens 7000€ wou voor aankoop materiaal. DOM maar ik heb dit betaald! de termijn van 30dagen is reeds overschreden. Ik stuurde een nieuwe Aangetekend schrijven dat ik ervan uit ga dat hij de samenwerking wil stoppen en dat ik mijn voorschotten terug gestort wil krijgen...ik ben erg bang om opnieuw een winter zonder verwarming te moeten overleven. Dit weegt erg op mijn gemoed. wat kunt U me aanraden aub? mag ik andere aannemer inschakelen gezien het over hoogdringende zaken gaat? ( hygiene en verwarming?) Alvast bedankt voor uw hulp