Beton afwateren/afschuren
Beton afwateren/afschuren
1
hoi, Waar nu mijn tuinhuis staat stond vroeger een groot 'kot' van 50m2. De beton van dat kot is blijven liggen en om naar het tuinhuis te gaan moet ik over de beton. De bestaande beton ligt helemaal niet egaal waardoor er veel plassen op staan als het heeft geregend. Ik ben van plan om midden in de beton afvoergoten te leggen maar het water moet daar wel geraken natuurlijk. Zou ik dit kunnen opschuren zodat er een afwatering richting de goten komt? Omdat dit niet in het zicht ligt ben ik niet van plan om er veel geld aan uit te geven. Of eerder 2cm beton erop storten en die afwerken? Maar als ik daar met de auto over ga rijden gaat dit ook sneller breken vermoed ik?
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Vochtige kelder aanpakken: kelderbekuiping vs. kelderdrainage
Nat weer kan voor vochtige kelders zorgen. Vochtexpert Michel Jans legt uit hoe je een vochtige kelder aanpakt.
Lees meer
Je kelder waterdicht maken: dit zijn de methodes en hun kostprijs
Je kan je kelder op twee manieren waterdicht maken: langs de buitenkant of langs de binnenkant. Ontdek alle methodes en hun kostprijs.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen