Condens op enkele ramen
Condens op enkele ramen
Alle reacties
Hey Rowie,
Heb je dit artikel al gelezen? Condens op buitenkant ramen. Help?
Ik zou niet meteen weten waarom de condensatie zo 'gescheiden' verloopt.
Zoals je zelf al zegt: condens op de buitenkant wijst niet op één of andere fout. Het is gewoon een teken dat je ramen goed isoleren.
Als je er je slaap voor laat, zou ik zeker eens contact opnemen met het bedrijf dat je ramen plaatste. Zij zullen je vraag waarschijnlijk doorspelen aan hun glasfabrikant. Als iemand het antwoord weet, zullen zij het zijn.
Mochten zij een verklaring hebben, laat je hier dan iets weten? Ben benieuwd...
Beste Livios redactie,
Hierbij de juiste verwijzing naar het artikel: http://www.livios.be/nl/ruwbouw/ramen-en-deuren/condens-op-buitenkant-ramen-help/
Infrarood zou je een verrschil moeten meten bij een foutief geplaatst glas met een andere U-waarde.
In het glaskader staat een referentienummer gedrukt.
Hieraan kun je zien of het andere glas omgekeerd geplaatst werd (binnenste buiten).
Groeten
Vochtadvies

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Zeg vaarwel tegen insecten: zo kies je het juiste vliegenraam
Alles over het vliegenraam: soorten, materialen, prijzen, onderhoud én de beste tips voor elk type raam of deur. Ontdek het hier!
Lees meer
Van design tot veiligheid: alles wat je moet weten over buitendeuren
Ontdek alles over buitendeuren: materialen, stijlen, prijzen, isolatie, veiligheid en tips voor plaatsing en onderhoud.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen