kamerthermostaat
kamerthermostaat
Alle reacties
Tuurlijk. Als de buis naar boven loopt kan je de kabel intercepteren. Als de kabel naar beneden loopt zal je een wanddoos moeten plaatsen om de kabel te verlengen met lasdoppen. Als t een nieuwe installatie is met installatie op,150 cm dan zou je de electricien die de electriciteitsbuizen plaatste in gebreke kunnen stellen.
PS een Termostaat op 110 cm werkt even goed als een exemplaar op 150 cm. Is t sop dus de kool wel waard? Veel termosstaten hangen lager dan 150 cm maar exemplaren met display bedienen natuurlijk makkelijker als ze op ooghoogte hangen.
Tuurlijk. Als de buis naar boven loopt kan je de kabel intercepteren. Als de kabel naar beneden loopt zal je een wanddoos moeten plaatsen om de kabel te verlengen met lasdoppen. Als t een nieuwe installatie is met installatie op,150 cm dan zou je de electricien die de electriciteitsbuizen plaatste in gebreke kunnen stellen.ik was in de veronderstelling, maar wie ben ik, als je thermostaat te laag staat het langer duurt alvorens hij terug aanslaat op de gewenste temperatuur.
PS een Termostaat op 110 cm werkt even goed als een exemplaar op 150 cm. Is t sop dus de kool wel waard? Veel termosstaten hangen lager dan 150 cm maar exemplaren met display bedienen natuurlijk makkelijker als ze op ooghoogte hangen.
ik ben een weduwe, mijn man is midden onze verbouwing overleden...ik heb er 3 jaar overgedaan om het verder af te werken.
er zijn enkele werken niet correct uitgevoerd en heb mij voorgenomen om dit opnieuw correct te laten uitvoeren.maar kris als je zegt dat het geen belang heeft de hoogte dan laat ik het zo...
je moet je enkel bukken...
bedankt voor je antwoord!
Iets zegt me dan steeds dat d'er wel een reden zal geweest zijn om die daar te plaatsen.
Beste plaats om minder invloed te hebben van een radiator in de nabijheid, misschien leidingen op de hoogte van 1m20-1m60, ... ?
Of als het een nieuwbouw is: geen rekening gehouden met de vloeropbouwhoogte :-)
ik heb ook het vermoeden dat hij inderdaad geen rekening heeft gehouden met de vloeropbouw. had ik van in den beginne een opmerking tegen de elektricien over gemaakt, maar volgens hem was HIJ juist...een prutser was het ...ik heb mij daarna een andere genomen om verder af te werken..zegt genoeg!Iets zegt me dan steeds dat d'er wel een reden zal geweest zijn om die daar te plaatsen.
Beste plaats om minder invloed te hebben van een radiator in de nabijheid, misschien leidingen op de hoogte van 1m20-1m60, ... ?Of als het een nieuwbouw is: geen rekening gehouden met de vloeropbouwhoogte :-)

Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!

Elektriciteit plaatsen of renoveren? Ontvang gratis offertes!
Ontdek de beste vakmensen uit de buurt. Vergelijk gratis en zonder verplichtingen offertes voor jouw elektriciteitswerken.

Thuisbatterij laten plaatsen? Vergelijk gratis offertes!
Laat een thuisbatterij installeren en gebruik optimaal je zonne-energie. Ontvang gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Feesten zonder ongelukken: tips voor een veilig eindejaar
De feestdagen staan weer voor de deur. Ieder jaar gebeuren er tal van ongevallen in huis. Met deze tips zorg je ervoor dat alles veilig verloopt.
Lees meer
Een laadpaal bij je thuis: werking, installatie en prijs
Wil je een laadpaal installeren? Dan zit je ongetwijfeld met vragen: waar plaats je die laadpaal thuis, hoeveel kost het en hoe laad je efficient?
Lees meer
Wat zijn algemene elektriciteitswerken en wat mag je zelf doen?
Algemene elektriciteitswerken maken je woning veiliger en efficiënter. Ontdek wat je zelf kan doen en waarvoor je best een elektricien inschakelt.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen