Voordeur verplaatsen
Voordeur verplaatsen
Alle reacties
En je zoekt iemand die dat voor jou kan uitvoeren of wil je weten hoe je te werk moet gaan?
beste
ik had graag willen weten wat het mij ga kosten, dus iemand die mij een offerte kan bezorgen zowel voor het werken als de materiaal inbegrepen.
Beste,
Als u op zoek bent naar iemand in de ramen en deuren sector kunt u het beste even een aanvraag indienen op een vergelijkings website.
Bijvoorbeeld: www.ramenendeurenprijzen.com Omschrijf uw aanvraag zo duidelijk mogelijk. Deze aanvraag wordt vervolgens doorgestuurd naar bedrijven bij u in de regio. Zij zullen contact met u opnemen.
Beste,
Hou er rekening mee als je de voordeur verplaatst dat dan het uitzicht van de de buitengevel wijzigt,en in zover ik me herinner heb je bij wijziging van het uitzicht van de buitengevel een bouwvergunning nodig van de gemeente.Dus ik zou voor dat je de werken uitvoerd toch eens navragen bij de gemeente of dit zonder vergunning mag.
Beste,
werken van deze aard worden bij ons altijd in regie uitgevoerd.
mvg
qutex ramen en deuren
www.qutex.be

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Vraag aan de lichtexpert: hoe vermijd je bij grote raampartijen te veel licht en oververhitting?
Vermijd oververhitting in huis. Ontdek hoe je met de tips van lichtexpert Joël Sels de warmte buiten en het licht binnen houdt.
Lees meerBeglazing: welk soort glas voor je ramen kies jij?
Er bestaan verschillende soorten glas voor je ramen zoals dubbel, HR- en driedubbel glas. Je kan ook gaan voor akoestische of zonwerende beglazing.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=5d0b2fdf2aaee116d5a45713dbd5ca96)