chalet in waardevol agrarisch gebied
chalet in waardevol agrarisch gebied
1
Hallo, Ik heb zopas een stuk waardevol agrarische grond overgenomen. Het is een hectare groot met een visvijver op die in de jaren 60 is gemaakt. Maar is het mogelijk om op dit type grond een chalet te bouwen en waar kan ik terecht voor de benodigde vergunning? Een paar percelen verder, ook in waardevol gebied, ligt ook een visvijver met chalet op, deze is in de jaren 80 gebouwd en volledig vergund en in orde. Dus geeft dit me een betere voorkeur om een vergunning te verkrijgen? Alvast hartelijk bedankt
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Waarom nú het perfecte moment is om te (ver)bouwen
Nu bouwen of renoveren? Profiteer van lagere prijzen, kortere wachttijden en premies vóór de bouwsector weer aantrekt!
Lees meer
Vast of variabel: welk energiecontract kies je dit najaar?
Energie-expert Maxime Sonkes vertelt welk energiecontract voordeliger is dit najaar. “Je kan tot 700 euro besparen.”
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen