Werken gefactureerd die niet op offerte staan
Werken gefactureerd die niet op offerte staan
1
Beste, wij hebben onlangs een dakrenovatie laten uitvoeren en hiervoor een ondertekende offerte gekregen waar wij akkoord mee gingen. Het ging hier over een offerte voor verbouwingen aan het hoofddak. Op een gegeven moment zegt de aannemer mij dat de roofing op het plat dak ook aan vervanging toe is. Dit paste toen niet in mijn budget en heb hem dan ook gezegd dit (nog) niet uit te voeren. Dit stond dus ook niet op de offerte. Toen ik enkele dagen later op de werf kwam, zag ik dat hij toch nieuwe roofing had gelegd. Ik heb hem op dat moment gezegd dat ik hiermee niet akkoord was, dat dit niet was zoals afgesproken. Hij heeft dit echter toch meegefactureerd. Ik heb hem reeds laten weten dit niet te willen betalen, maar hij stuurt nu opnieuw een aanmaning. Kan hij dit zomaar eisen? Dus, de werken zijn uitgevoerd, maar dit was niet gevraagd en staat niet op de offerte.
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?
Ontdek de minimale woningkwaliteitsnormen en leer hoe je kan controleren of jouw huurpand voldoet aan deze normen.
Lees meer
3 ontwerpen voor een centrale keuken
De keuken van Thibaud en Sofie is gedateerd. Ze dromen van een open en gezellige leefkeuken. Drie interieurarchitecten maken een ontwerp.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen