regenwaterpomp gemeenschappelijke muur
regenwaterpomp gemeenschappelijke muur
Alle reacties
beste,
Dank voor uw antwoord.
Ik had in december reeds dit probleem aangekaart met de buren, ze konden ergens niet geloven dat hun pomp zo'n lawaai maakte.
Ik had toen ook aangegeven dat ze hun pomp aan de andere kant van de muur moesten hangen
Vanaf dan hebben ze hun pomp niet meer gebruikt.
Maar verleden week was er bij de buren een technieker bezig met werken aan die pomp, en nu hoor ik die pomp eigenlijk echt bijna niet meer.
Dus heb ik totaal geen probleem meer met dat lawaai.
Zowel ik als hen hebben al heel de week moeten werken, dus heb ik nog niet kunnen bespreken wat ze verandert hebben, maar ik hoor geen lawaai meer, dus is voor mij het probleem opgelost.
alsnog bedankt voor uw antwoord, hadden de buren niks gedaan aan dit lawaai, wist ik tenminste wel hoe ik dit via het gerecht had kunnen aankaarten.
dank u.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Weet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen