Moeilijke keuze: iemand ervaringen met QUBO of BIK?

4

Moeilijke keuze: iemand ervaringen met QUBO of BIK?

deefken
deefken
#Ontwerp · 10 jaren geleden

Hey iedereen,

Samen met mijn vriendin ga ik in de loop van dit jaar van start met ons eerste bouwproject. We kiezen hiervoor voor een sleutel-op-de-deur met een bouwfirma. Daarbij zijn we allereerst samen met de bouwfirma's een optimaal plan aan het bedenken om op basis van de ideeën en prijs definitief te kiezen voor een bouwfirma waarmee we in zee willen gaan.

Nu vroeg ik me af of iemand van jullie al ervaring heeft met bouwfirma QUBO (www.qubo.be)? We hebben al contact gehad met Durabrik, BIK en Qubo, en tot hier toe geeft Qubo ons de beste indruk en hebben we hier het beste gevoel bij. Maar we zijn uiteraard benieuwd naar jullie ervaring.

Graag jullie feedback!

Mvg,

Deefken

Alle reacties

0
deefken
deefken
0 1 Bouwer
9 jaren geleden

Beste,

We zijn momenteel inderdaad met Qubo aan het bouwen en tot nu toe verloopt alles heel correct. De ruwbouw staat zo goed als volledig, volgende week wordt aan het dak begonnen. Ze zijn inderdaad niet de goedkoopste maar je weet in principe wel waar je je kan aan verwachten in het begin. 

Wie was jullie projectleider bij Qubo en welke regio hebben jullie gebouwd? 

Mvg

0
Livios.be
Livios.be
65 590 Andere professioneel
9 jaren geleden

@ Deefken: Gelieve geen namen erbij te halen van specifieke personen op een openbaar forum. Dat is zeker niet het einddoel van dit forum. 

Indien jullie verdere ervaringen wensen uit te wisselen, adviseer ik jullie om jullie mailadressen uit te wisselen of om bovenstaande regels toe te passen bij het posten van negatieve commentaren. 

Alvast bedankt voor jullie begrip

0
Leeneke
Leeneke
0 8 Bouwer
9 jaren geleden

Mijn meter heeft 2 jaar geleden een sleutel-op- deur appartement gekocht bij Qubo, op een paar kleinigheden na was zij zeer tervreden over zowel de producten als de service.

Vrienden van ons bouwen momenteel met BIK en klagen over de lange wachttijden.

leen van mulders

buggenhout

@ Deefken: Gelieve geen namen erbij te halen van specifieke personen op een openbaar forum. Dat is zeker niet het einddoel van dit forum. 

Indien jullie verdere ervaringen wensen uit te wisselen, adviseer ik jullie om jullie mailadressen uit te wisselen of om bovenstaande regels toe te passen bij het posten van negatieve commentaren. 

Alvast bedankt voor jullie begrip

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Een vide in huis? Architecten delen hun beste tips

Een vide in huis? Architecten delen hun beste tips

Een vide brengt licht en ruimte en laat verschillende verdiepingen in huis met elkaar communiceren. Enkele architecten geven advies.

Lees meer

Je huis later verbouwen tot kangoeroe- of zorgwoning? Hou er nu al rekening mee

Je huis later verbouwen tot kangoeroe- of zorgwoning? Hou er nu al rekening mee

Speel jij ook met het idee om je woning later om te bouwen tot een kangoeroe- of zorgwoning? Dan zijn er enkele zaken waar je best nu al rekening mee houdt.

Lees meer

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Hoeveel licht heb je nodig in huis? Lichtexpert Joël Sels deelt tips over lichtinval, normen en het optimaal gebruiken van daglicht in elke ruimte.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag