3

KEUKEN EN BADKAMER KAPOT

ghislaine kindts
ghislaine kindts
#Keuken · 10 jaren geleden
Ik liet einde 2004 onder het "Royal Crown" label een keuken en een badkamer plaatsen door Keukens Van der straeten in Zingem. De keuken kwam van een Duitse fabrikant Schröder. Alle kastfronten beginnen nu blazen te vertonen en gaan kapot, ondanks onze beste zorgen. De firma is ondertussen overgenomen maar heeft dezelfde naam behouden. De nieuwe eigenaars zeggen dat ze de firma hebben overgenomen maar de problemen niet! We lopen er met onze kop tegen de muur. Wij zijn radeloos, wat raadt u aan.

Alle reacties

0
Kris M
Kris M
594 3484 Andere particulier
10 jaren geleden
Zelfs de klassieke 10 jaar is voorbij. Als de frontjes standaardmaten zijn (en de rest is nog goed) zou k pragmatisch nieuwe deurtjes etc plaatsen en de rest behouden. I* heeft goede prijs-kwaliteitsverhouding. Procederen gaat je meer kosten dan nieuwe deurtjes en ws verlies je toch. Je zou nog een AS kunnen sturen naar RC maar verwacht er niet veel van. Effe de website van R C bekeken. Brrr. PS K Zit niet in de keukenbusiness.
0
ghislaine kindts
ghislaine kindts
0 3 Bouwer
10 jaren geleden
Ja de klassieke 10 jaar is voorbij, de problemen zijn al begonnen toen de keuken 6 jaar oud was! Heb daarover ook naar R C gemaild, ze sturen mijn mail gewoon door naar Van der Straeten. Er werd mij telefonisch gezegd dat de lijm waarmee geplakt werd bij de Duitse fabrikant Schröder bevroren was geweest en dat ze hem nadien toch nog gebruikt hadden. Wie bedoel je met I* ? Ik kan me na 10 jaar geen nieuwe badkamer en keuken veroorloven en procederen al helemaal niet. Nieuwe deurtjes lijkt mij op termijn ook de enige oplossing. Groeten en bedankt.
Op zoek naar een nieuwe keuken? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’

Op zoek naar een nieuwe keuken? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’

Ben je op zoek naar tips, tools en inspiratie om je keuken in te richten? Bestel dan snel ons gratis magazine ‘Mijn Keuken’. We helpen je graag op weg met ontwerpen, plannen en inrichten.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Een keuken kopen? Vermijd deze 6 grootste keukenfouten

Een keuken kopen? Vermijd deze 6 grootste keukenfouten

Een keuken kopen doe je niet op 1-2-3. Wil je geen verkeerde keuzes maken? We lijsten de grootste fouten op die je kan maken als je een keuken kiest.

Lees meer

50x inspiratie voor je keuken: ontdek jouw keukenstijl

50x inspiratie voor je keuken: ontdek jouw keukenstijl

Droom je van een strakke zwarte of witte keuken? Of hou je van houten of kleuraccenten? Haal inspiratie uit deze vijftig keukens!

Lees meer

In de kijker: nieuwe keukenkasten van ijzersterk hout

In de kijker: nieuwe keukenkasten van ijzersterk hout

Een keukenkast die duurzaam is, vochtbestendig en tot 35 jaar meegaat? Dat is de nieuwe kastencollectie van Keukens de Abdij met multimassieve kern.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag