Bankzaken
Kan een bankinstelling mij weigeren een hypotheek te geven, als mijn woning op de offiële notaris akte, (appartement vergund als zolder) vermeld staat.
Voor mijn (appartement) heb ik dus een persoonlijke lening moeten nemen.
Ik betaal wel brandverzekering, voor de bank heb ik dan ineens wel een appartement ? Dus stel dat er bv grote schade zou zijn, wat vergoed mijn bank dan uiteindelijk, de waarde van een appartement of de waarde van een appartement vergund als zolder of de waarde van een zolder ? Ik zie ze al afkomen, ja de kleine lettertjes ......mr
Dat de bank mij verteld dat ik er woon, is totaal geen argument, dat is te gemakkelijk.
Nu heb ik onlangs een brief onder mijn ogen gehad die aan mij persoonlijk gericht was, de brief dateert van 2006, ik heb deze brief nooit ontvangen, nooit gezien, waarin staat de reden van weigering van een hypotheek door de bank. wat kan ik hiermee, welke zijn mijn rechten.
Dat eenieder plichten heeft ben ik volledig van bewust, doch deze doen hier absoluut niet terzake. Het gaat hier om mijn rechten waar ik absoluut voor op kom.
Ik las onlangs in een gelijkaardig bericht (slapende honden) niet wakker maken, maar ondertussen verdient iedereen er wel geld aan,ook de staat, en ik zit met de peren.
Mvg