Hoogteverschil veranda naar tuin...

3

Hoogteverschil veranda naar tuin...

JANVW
JANVW
#Tuin · 10 jaren geleden
Ik zit met een hoogteverschil voor de aanleg van een terras van de veranda naar de tuin...waar vang ik best het hoogteverschil op, bij de veranda of bij de overgang aan de tuin?

Alle reacties

0
grandscenicman
grandscenicman
3 40 Verbouwer
10 jaren geleden

Foto's  ???

0
SVDH
SVDH
0 2 Verbouwer
10 jaren geleden

Waar zit het hoogteverschil hem precies? Bedoel je dat er nog een oude fundering ligt ofzo?

Foto's zouden inderdaad handig zijn!

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Herfstklus: een boom planten

Herfstklus: een boom planten

Wil je je tuin al opfleuren voor komende zomer? Naast de lente is de vroege herfst de ideale periode om een boom te planten.

Lees meer

De voortuin: zo maak je er een blikvanger van

De voortuin: zo maak je er een blikvanger van

De ruimte voor je woning is te waardevol om alleen te gebruiken als parking en om je huis te betreden en te verlaten. Zo maak je er een echte voortuin van.

Lees meer

Tuinexpert Bart deelt de belangrijkste tuinklussen voor juli

Tuinexpert Bart deelt de belangrijkste tuinklussen voor juli

Onkruid verwijderen, droogte vermijden en oogsten in de moestuin: dat zijn de belangrijkste tuinklussen voor juli. Tuinexpert Bart Verelst geeft tips.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag