vloerverwarming plaatsen
iemand een idee wat ik moet rekenen voor plaatsing van vloerverwarming. opp 144 m² op gelijkvloers.
hoe groot met de ketel zijn en wat kost dit?
vloerverwarming plaatsen
iemand een idee wat ik moet rekenen voor plaatsing van vloerverwarming. opp 144 m² op gelijkvloers.
hoe groot met de ketel zijn en wat kost dit?
Beste, vul je gegevens in op onderstaande link en we sturen een je budgetraming door.
http://www.budgetraming-voor-zelfbouw.be/
Wanneer je werk met en pureschuim als ondergrond moet je 30€m² rekenen aan materialen voor de vloerverwarming.
De keuze van de ketel hangt af van de islotatiewaarde van de woning en of deze ook moet dienen voor het maken van sanitair warm water.
In een nieuwbouw of goed geisoleerde wonining kom je voor de verwarming al toe met 10kW.
Voor sanitair warm water heb je een 30kw nodig.
De lichtste combiketel is dus steeds meer dan ruim voldoende voor de verwarming, hij zal zijn vermogen zelfs automatisch doen verlagen voor een optimaal rendement.
Vloerverwarming laten plaatsen hoeft niet zo duur te zijn.
Ikzelf plaats soms vloerverwarming materiaal inbegrepen legafstand 10cm tackersysteem aan €30 excl.btw zonder isolatie wel te verstaan.
In de prijs zit ook een collector met debietregeling, wel zonder pomp.
Allemaal materiaal van Uponor en Comfort (Duitse kwaiteit)
Stuur even een plan door van de woning dan zal ik een offerte aanvragen bij mijn leverancier.

Vloerverwarming plaatsen? Ontvang gratis offertes!
Laat vloerverwarming installeren door experts en ontdek de voordelen voor jouw woning. Vraag gratis offertes aan!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Het onderhoud van je verwarmingsketel is wettelijk verplicht. Ontdek hoe vaak je je stookolie- of gasketel moet laten controleren en wat de prijs is.
Lees meer
Verwarmingsexpert Patrick O ziet de warmtepomp als de verwarming van de toekomst. Al zijn er nog heel wat uitdagingen.
Lees meerVan slimme pelletkachels, stille warmtepompboilers tot energiezuinige radiatoren. Ontdek deze nieuwe verwarmingstoestellen voor je woning.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen