wienerberger PLS500
hey ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en wat de voor en/of nadelen van dit systeem zijn
wienerberger PLS500
hey ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en wat de voor en/of nadelen van dit systeem zijn
Ben momenteel ermee bezig, gaat snel. Blokken van 500/14/23.5. Op 3uurtjes muur van bijna 4m op 2m30 hoog gezet. Maar basis moet 100% waterpas zijn, zeker als je een hoge muur moet zetten. Ik had al 1cm verschil op hoogte van 2m30. Wel basis zelf gedaan en niet met "justierboy".
Vraag me enkel af wat de juiste hoeveelheid lijm is die wordt geleverd per palet. Heb zelf 1 zak /3paletten gekregen.
Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Je gevel karakter geven met sidings? Lees hier alles over materialen, plaatsing, onderhoud en prijzen voor deze veelzijdige gevelbekleding.
Lees meerDe verwarming lager of afzetten in bepaalde ruimtes om een hoge energiefactuur te vermijden? Ontdek hoe dat kan leiden tot vochtproblemen.
Lees meerBetonblokken zijn ideaal om kelders, binnen- en buitenmuren te bouwen. Ontdek de verschillende soorten betonblokken, hun voor- en nadelen en prijs.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen