Mazoutgeur
Mazoutgeur
1
Ik heb intresse in een woning die ze verwarmen met warme lucht via stookolie. In de woning hangt een mazout geur. De verkopers zeggen dat dit komt omdat ze de ketel pas starten wanneer er mensen komen kijken. De ketel staat in de kelder en daar is er volgens mij een lek. Doordat de ketel de lucht in de kelder neemt en dan zo wordt verspreid naar de andere ruimtes. Daarom ga ik er van uit dat na het vernieuwen van het systeem door radiotaren met gasketel deze geur zal verdwijnen. Ook weet ik dat de tank moet gekeurd zijn bij verkoop maar zijn er nog zaken die ik best laat controleren zodat ik zeker ben dat we hier geen last meer van zullen hebben.
Alle reacties
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Vloerverwarming en warmtepomp: de perfecte combinatie om efficiënt te verwarmen
Combineer vloerverwarming en een warmtepomp en je verwarmt je woning op een zeer rendabele en efficiënte manier. Maar welke warmtepomp kies je dan?
Lees meer.jpg?w=760&auto=format&ar=4%3A3&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&corner-radius=10&mask=corners&lossless=true&s=0793ddc9cb0abf4f82fda44effbb6aee)
Hybride warmtepomp: werking, prijs, premie en terugverdientijd
Een hybride warmtepomp bestaat uit een verwarmingsketel en een warmtepomp. Ontdek de prijs en terugverdientijd en of je in aanmerking komt voor een premie.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen