Ik begrijp je reactie en heb zelf al veel installaties gezien die er nog slechter uitzagen... geloof mij ik zit in het vak en heb hier voldoende ervaring mee.
De installatie had veel eerder moeten klaar zijn, zoals ik reeds zei... een kast afwerken gaat snel, zelfs indien je er een kunstwerk van maakt dan mag het nog geen 2 maanden duren om de installatie af te werken?
Je verteld dat je opgelicht bent, kan je mij meer vertellen over wat je precies bedoeld? de installatie of de werken in het algemeen in het huis?
Het is ook zo dat wanneer je verhuisd naar een nieuwe woonst die nog steeds in de bouwfase zit , je ook de nodige risico neemt ... natuurlijk is dit niet altijd even gemakkelijk want het kost een bom geld om twee pand te huren, kopen enz... wat niet wil zeggen dat een installatie zo maanden moet blijven liggen.
De manier waarop het is achter gelaten kan niet door de beugel, stel je valt zonder stroom en je moet deze terug opzetten... je zou als leek voor minder weg blijven van deze kast.
Heb je de technieker al kunnen raadplegen?
Kan je een foto posten van dichtbij zodat we de situatie wat kunnen inschatten, mss andere dingen van de installatie waar je je twijfels over hebt, daar mag je altijd een foto van nemen... tenslotte is de veiligheid van de bewoners inc kinderen van groot belang.
Mss een foto over de voedingskabel waar je het over had...
mvg