Klokkende wc
Klokkende wc
Alle reacties
Beste,
ik vermoed dat je toch met een vestopping zit, wij hebben dit ook al geregeld gehad met de kinderen die iets teveel papier gebruiken.
Wat wij doen in zo een geval is alle wc doortrekken tot de verstopping weg is, de grote hoeveelheid water neemd dan het pakketje mee.
Indien dit niet zou werken is er nog altijd mogelijk om eens een tuinslang in de verstopte wc te steken, indien je niet over andere middelen beschikt zoals een rioolrat ofzo. Het gebruik van onstoppingsmiddelen zou ik afraden.
Is dit een nieuwe installatie ?
mvg,
De installatie is 30 jaar oud.
Mvg
Philippe
Wanneer het een oude installatie is dan kan men spreken over een verstopping.
mvg,

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’
De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Kalkaanslag voorkomen? Zo kies je de juiste waterontkalker
Ontdek hoe een waterontkalker werkt, welke soorten er zijn en wanneer het slim is om er één te plaatsen.
Lees meer
Doorstromer of boiler? Zo maak je de juiste keuze voor je woning
Twijfel je tussen een doorstromer en een boiler? Ontdek de verschillen in werking, prijs en verbruik en kies het ideale toestel voor jouw huishouden!
Lees meer
Regenwater opvangen? Dit zijn je opties en hiervoor kan je het gebruiken
Regenwater valt gratis uit de lucht. Zonde om daar geen gebruik van te maken. Ontdek hoe je regenwater kan opvangen en waarvoor je het kan gebruiken.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen