Sanitaire installaties
Sanitaire installaties
Alle reacties
U vraagt dus nieuwe wc's omdat werkmannen de huidige hebben gebruikt? Werkmannen die, zo veronderstel ik, zich voor u hebben ingezet? Geen inbrekers die daar niets te maken hadden? Mensen die goed genoeg waren om voor u te werken maar niet proper genoeg om uw wc te mogen gebruiken? Ze moeten maar buiten in dat kotje gaan zitten? Heb je zelf als eens ooit in zo'n ding je behoefte gedaan?
De hygiene is ver zoek zeg je, en in ruil voor het gebruik van de wc wil men u een vergoeding geven. Die vergoeding zou dan enkel dienen om de wc's te poetsen want er is blijkbaar niets beschadigd.
Het spijt me maar voor mij getuigt dit van weinig respect en gastvrijheid ten opzichte van die werkmannen. Ik vrees dat dit ook op een vorm van smetvrees wijst.
Ik ben geen jurist maar ik denk dat men bij de rechtbank de wenkbrauwen zal fronsen moest je dit aanhangig maken.
Geachte,
Om u vraag enkel op juridisch vlak te beantwoorden, dien ik tevens te stellen dat dit inderdaad geen enkele grond zal kunnen geven om een vervanging van de toiletten te eisen; tenzij deze beschadigd zouden zijn.
indien u een vergoeding kan bekomen van de promotor/aannemer, zal dit het hoogst haalbare zijn waarmee u zich mee zal moeten verzoenen.
mvg,
Mr. Gert DAMIAANS

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Weet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen