verlichting
verlichting
Alle reacties
Ik heb 2 lichtpunten die ik met 1 schakelaar (enkelpolig vermoed ik) samen aan en uit wil doen. Moet ik dan van de ene lamp naar de andere gaan of moet ik ze samen aansluiten op de schakelaar?
Beide manieren zijn mogelijk, afhankelijk van de situatie.

Download onze gratis zonnepanelengids
Alles wat je moet weten over duurzame energie, kostenbesparing en installatie. Inclusief checklists voor maximale opbrengst!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Met deze ingrepen bespaar je snel op je energiefactuur
Je energiefactuur op korte termijn doen dalen, hoeft niet noodzakelijk veel moeite te kosten. Met kleine ingrepen kan je op jaarbasis al heel wat besparen.
Lees meer
Feesten zonder ongelukken: tips voor een veilig eindejaar
De feestdagen staan weer voor de deur. Ieder jaar gebeuren er tal van ongevallen in huis. Met deze tips zorg je ervoor dat alles veilig verloopt.
Lees meer
Wat is het verbruik van een warmtepomp? Bespaar met deze tips
Welke factoren beïnvloeden het verbruik van een warmtepomp, hoe bereken je het, wat kost het en hoe kan je besparen? Wij zochten het voor je uit.
Lees meerOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen