Welkom op het vernieuwde Livios-forum

1

Welkom op het vernieuwde Livios-forum

Livios.be
Livios.be
#Budget · 10 jaren geleden

Dag allemaal,

Zoals jullie merken, ziet het forum er plots helemaal anders uit. Samen met het hele Livios-team hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt om dit forum zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Zeker gezien de steeds groeiende mobiele ontwikkelingen.

Via onze Facebook- en Twitterpagina hadden we de afgelopen dagen al een klein teasertje getoond. Maar voor velen is dit dus de vuurdoop. Hopelijk vinden jullie de transformatie geslaagd. 

Wat zijn de grootste veranderingen?

- Bezoek het forum nu ook zonder problemen met je tablet of smartphone. De lay-out past zich automatisch aan naargelang jouw toestel. Ook bestanden uploaden wordt zo simpeler.

- Het is nu nog gemakkelijker om een vraag te stellen, in discussie te treden of antwoorden te zoeken.

- Je krijgt een handig overzicht van al je vragen, antwoorden, bedankjes en quotes.

- Wil je een specifiek onderwerp of een bepaalde rubriek volgen?
We houden je nu nog beter op de hoogte van updates, naargelang jouw instellingen.          

Test het even uit, zouden we zeggen. En zijn er punten waar het eventueel nog beter kan? Laat het zeker weten. 

Veel plezier ermee!

Alle reacties

0
Jomme
Jomme
0 9 Andere particulier
5 maanden geleden

Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vrees dat een kat haar jongen niet meer terugvindt in de huidige versie van LIVIOS. Of misschien ligt het aan mij, dat kan ook.

Ik zoek bv. de  antwoorden op mijn vraag en heb er één gevonden, waarvoor nogmaals dank. Er wordt vermeld dat er meerdere antwoorden op deze vraag zijn maar die zijn - althans voor mij - onvindbaar. De vraag is gisteren 7.7.25 gesteld en ging over het gebruik van lusterklemmen voor de aardingsdraad. Mijn schuilnaam is Jomme.

Overigens wel gefeliciteerd met het ganse opzet van LIVIOS !

Mvg, Jomme

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag