SOD
Alle reacties
ik denk dat een forum niet dient om
- reclame te maken en firma's door te geven
Niet alle prof's zijn er op uit om direct hun expertise omgezet te zien in hogere verkoopcijfers, naambekendheid of
wat ook. Vele vakmannen willen gerust hun expertise delen met de bouwende Belg zonder dat ze daar iets voor
terug verwachten. Alhoewel ? er is één zaak die men wel verwacht. En dat is het nodige respect voor iemand die
zijn expertise delen en dat ontbreekt soms. In vele gevallen is dat gebrek aan respect voor een prof zelfs negatief
voor een forum en blijf je soms over met niks of een bende nitwits
Niet alle prof's zijn er op uit om direct hun expertise omgezet te zien in hogere verkoopcijfers, naambekendheid of
wat ook. Vele vakmannen willen gerust hun expertise delen met de bouwende Belg zonder dat ze daar iets voor
terug verwachten. Alhoewel ? er is één zaak die men wel verwacht. En dat is het nodige respect voor iemand die
zijn expertise delen en dat ontbreekt soms. In vele gevallen is dat gebrek aan respect voor een prof zelfs negatief
voor een forum en blijf je soms over met niks of een bende nitwits
Terechte opmerking truffel.
Als zelfbouwer heb ik graag correcte uitleg. Mocht die van een professioneel komen, nog veel beter. Daarom kom ik hier regelmatig eens kijken en probeer ik veel te weten te komen. In de rubriek over Bouwrecht is Dhr Damiaens in ieder geval een meerwaarde! Meer van deze mensen op dit forum en we gaan hier veel te weten komen.
Om op topic starter te antwoorden: sorry, ik woon niet in je regio, dus kan je niet verder helpen. Probeer er enkele te zoeken en ga dan op een eerste gesprek. Dit is sowieso altijd gratis, voor zover ik weet
Beste Kristina,ik denk dat een forum niet dient om
je merkt terecht op dat een forum niet dient om reclame te maken maar ervaringsuitwisseling moet absoluut kunnen. En dat is ook wat Mathias hierboven vraagt. Een SOD'er die zijn eigen hier komt ophemelen is not done maar relevante ervaringen van andere particulieren des te meer.
Dus beste forum bezoekers graag enkele suggesties want ik ben niet van O-Vlaanderen en kan dus niet helpen.
groeten,
Bert

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’
In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’
Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Lees ook

Hoe controleer je of je huurpand voldoet aan de woningkwaliteitsnormen?
Ontdek de minimale woningkwaliteitsnormen en leer hoe je kan controleren of jouw huurpand voldoet aan deze normen.
Lees meer
3 ontwerpen voor een centrale keuken
De keuken van Thibaud en Sofie is gedateerd. Ze dromen van een open en gezellige leefkeuken. Drie interieurarchitecten maken een ontwerp.
Lees meer
Je huis slim ontwerpen: zo bescherm je je woning tegen koude en oververhitting
Hoe kan je een energiezuinige woning slim ontwerpen zodat het je beschermt tegen koude en oververhitting? Met deze tips maak je je huis klimaatproof.
Lees meerWeet jij het antwoord op deze vragen?
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen