Waar kan ik goede plamuur vinden?
Weet er iemand een goede plamuur die ik ergens in Belgie kan vinden?
Waar kan ik goede plamuur vinden?
Weet er iemand een goede plamuur die ik ergens in Belgie kan vinden?
Waarschijnlijk is het nu de bedoeling dat één van uw kennissen of uzelf onder een andere naam, dadelijk het antwoord gaat geven om zo gratis reclame te kunnen maken? Een beetje te doorzichtig toch?
Ik zou het laten, het kan enkel anti-reclame betekenen voor uw product.
Goed opgemerkt sjarel.
Zo'n 4 dagen geleden maakte TS reeds verdoken reclame voor zijn product op dit forum én op het forum van bouwinfo, maar op beide forums zijn deze berichten verdwenen. Google vindt de onderwerpen nog wel terug maar de berichten zelf zijn verdwenen:
oei, de afbeelding verschijnt niet
Hoe kan ik hier een afbeelding toevoegen?
@ Sjarel: we houden de posts zo nauwlettend mogelijk in de gaten. In geval van (verdoken) reclame - al gebeurt het vaak niet heel subtiel - verwijderen we de posts. Dat hebben we ook eerder in de week gedaan.
@gery: check de topic die je hebt opgestart. Ik heb het hier even getest. En het leek te lukken via het foto-icoontje. Maar toch raden we je aan de originele foto even door te mailen.
@ Livios: bedankt, ik heb al gemerkt dat jullie het forum goed opvolgen.
Spanplafonds plaatsen? Ontvang gratis offertes!
Laat een spanplafond installeren door ervaren professionals. Vergelijk gratis en vrijblijvende offertes van vakmensen.
Pleisterwerken laten uitvoeren? Vergelijk gratis offertes!
Laat jouw pleisterwerk uitvoeren door experts. Vraag vandaag nog gratis offertes aan, geheel vrijblijvend.
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Wandtegels, hout, gipsplaten, kunststofpanelen, … De mogelijkheden voor wandbekleding zijn uitgebreid. Een overzicht van de materialen voor je wanden.
Lees meerGebruik gipskarton bij een renovatie. Dit materiaal biedt je een waaier aan mogelijkheden, van je living tot en met het kleinste kamertje.
Lees meerDe kerstvakantie is het ideale moment om eindelijk die klussen aan te pakken die je al het hele jaar hebt laten liggen. Ontdek 5 haalbare klussen!
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen