3

Alu deuren: vetplekken blauwe steen.

wout96
wout96
#Ramen en deuren · 10 jaren geleden

Na plaatsing van alu deuren krijg ik aan elke deurstijl diepe vetplekken(constructie olie?) op mijn blauwe steen. De plaatser doet (na lang aandringen) navraag bij fabrikant, en deze zegt dat de plekken er vanzelf(????) ooit(!) uitgaan. Dat vind ik heel moeilijk te geloven en ruikt naar afwimpelaarij. Wat is jullie mening? Kunnen diepe olie plekken uit een blauwe steen verdwijnen? Kan ik iets hard maken naar mijn plaatser? Hopelijk krijg ik de foto's geüpload... 

Dank voor de reacties.

Wouter

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/26163/img20150723155858-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=ec4f1211ca6378cde7fd315b08e81981

Alle reacties

0
wout96
wout96
0 1 Verbouwer
10 jaren geleden

Bij deze nog twee fotootjes

https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/26164/img20150723155758-1.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=4b8509c1d198b9c4a4b890174a2f0f89https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/26164/img20150723155633.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=8370fdc74ca71169df3a0463883556b8
0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
10 jaren geleden

Wouter,

Dat gaat er inderdaad nog uit. Uit zichzelf kan het wel een tijdje duren maar je kan het ook wegschuren met schuurpapier. Probeer eerst enkele verschillenden qua korreldikte om zo de originele oppervlaktebewerking na te doen. Na het schuren even met een vochtige doek afkuisen en nazien of je nog verder of fijner moet schuren.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

In de kijker: duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor schaduw én licht

In de kijker: duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor schaduw én licht

Ontdek hoe duurzame zonwering op zonne-energie zorgt voor koelte en sfeervolle verlichting, dag én nacht! Slimme innovatie voor je terras.

Lees meer

10 oplossingen om de zon buiten te houden, van budgetvriendelijk tot high-end

10 oplossingen om de zon buiten te houden, van budgetvriendelijk tot high-end

21 maart is Global Shading Day: het ideale moment om te bekijken hoe je oververhitting kan vermijden in huis. We geven je 10 mogelijke oplossingen.

Lees meer

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

De perfecte voordeur kiezen: materialen, stijlen, prijzen en tips

Kies de perfecte voordeur: ontdek materialen, stijlen, prijzen en tips voor onderhoud. Alles wat je moet weten in één handig overzicht.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag