Vloerder maakt zware fout - graag hulp bij opstellen aangetekend schrijven
Dank om me contacteren: 0478 391 198 - barend.de.hont@telenet.be
Vloerder maakt zware fout - graag hulp bij opstellen aangetekend schrijven
Dank om me contacteren: 0478 391 198 - barend.de.hont@telenet.be
Welke zware fout maakte de vloerder ?
Vloerder had nagelaten de douchegoot af te kitten.
Dagen later waterschade in de keuken. Na weken is nu nog steeds alles aan het uitdrogen.
De probleemlijst is helaas nog langer.
Voorbeeld aangetekend schrijven? Welke elementen te bevatten?
Als er zoveel waterschade is door het niet afkitten van de douchegoot dan vrees ik dat er nog iets anders aan de hand is. Het mag normaal niet mogelijk zijn dat zelfs bij die ontbrekende voegkit er water kan doordringen door de vloerplaat.
Normaal staat de plaatser van het sanitair in voor de waterdichtheid van het geheel, niet de vloerder.
Dus , oppassen, eerst nagaan of er onder de vloer of onder die douchegoot niets fout is gelopen.
Nieuwe vloer leggen? Ontvang gratis offertes!
Laat je vloer plaatsen door experts en geniet van het beste resultaat. Vraag gratis offertes aan!
Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.
Ontdek waarom we kuisen, wat onze favoriete excuses zijn en wat we het meest poetsen. Kärcher's onderzoek onthult verrassende schoonmaakgewoontes.
Lees meerAls je een oude woning koopt met een oude parketvloer kan je die in zijn oude glorie herstellen. Maar hoe ga je tewerk als je parket wil opschuren?
Lees meerHoe renoveer je een bestaande tegelvloer? Kan je de bestaande vloer gewoon behouden of komt er breekwerk aan te pas? Hier zijn enkele tips & tricks.
Lees meerVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen