14

Alle reacties

0
Nielziie
Nielziie
0 16 Verbouwer
9 jaren geleden

Ik heb reeds dieper gegraven geen bestaande vloer gevonden. De grond is wel vochtig en met veel stukken leistenen ertussen aangezien het huis in de ardennen ligt en niet echt opstijgend grondwater. Ik denk dat het probleem zich situeerd aan de naden? 

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
9 jaren geleden

Oké, in de Ardennen, geen grondwater, geen ondervloer. Een totaal andere situatie dan ik me had voorgesteld dan.

Het is enkel op de vloer dat je last van vocht hebt zeg je. Staat het water er dan in plasjes op of is de vloer enkel vochtig? Bedoel je met de naden de hoeken tussen muren en vloer of de voegen tussen de vloerstenen?

0
Nielziie
Nielziie
0 16 Verbouwer
9 jaren geleden

de naden de hoeken tussen muren en vloer vooral bij regenval blijft er een kleinplasje staan groeten

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Crepi voor jouw gevel: ontdek hier de prijs per vierkante meter

Crepi voor jouw gevel: ontdek hier de prijs per vierkante meter

Wat is de prijs van crepi voor je gevel? Lees alles over de soorten crepi, premies en handige tips om te besparen op je kosten.

Lees meer

Je gevel reinigen: hoe knap je hem weer helemaal op?

Je gevel reinigen: hoe knap je hem weer helemaal op?

Jarenlange blootstelling aan weer en wind doet je gevel geen goed. Met deze technieken kan je je gevel reinigen of opknappen.

Lees meer

Houten gevelbekleding: plaatsing, prijs en onderhoud

Houten gevelbekleding: plaatsing, prijs en onderhoud

Of het nu als accent is of de volledige gevel: hout kan perfect als gevelmateriaal. Waarop moet je letten als je voor hout als gevelbekleding kiest?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag