2

Kostprijs metselen tuinmuur

Lie
Lie
#Tuin · 9 jaren geleden

Op zoek naar totaalofferte (graag met uitsplitsing kosten materialen en werkuren) voor het metselen van een tuinmuur tussen 2 aanpalende stadstuintjes. Zo'n 2m hoog en 9m lang, met funderingen enz.

Alvast bedankt!

Alle reacties

0
Willem de Jong
Willem de Jong
2 5 Andere particulier
9 jaren geleden

Hi Lie,

voor tuinaanleg raad ik u aan om eens op tuin-weetjes.be te kijken. Daar kunt u gratis en vrijblijvend offertes aanvragen van lokale hoveniers. U zit dus nergens aan vast. Ik heb het zelf ook gedaan en had al binnen enkele uren een overzichtelijke offerte in mijn mailbox liggen.

Succes met uw tuin!

Groetjes Willem

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Hoe een kleine tuin inrichten? Aan de slag met deze 10 tips

Hoe een kleine tuin inrichten? Aan de slag met deze 10 tips

Met een doordacht tuinontwerp en enkele slimme ingrepen kan je een kleine tuin slim inrichten. Ga aan de slag met deze tips!

Lees meer

Meer mierennesten in je gazon door de droogte: dit kan je doen

Meer mierennesten in je gazon door de droogte: dit kan je doen

Droogte zorgt voor meer mierennesten in je gazon. Lees waarom dit gebeurt en wat je eraan kan doen.

Lees meer

Omring je terras met planten: deze planten zorgen voor kleur, geur of intimiteit

Omring je terras met planten: deze planten zorgen voor kleur, geur of intimiteit

Planten zijn de absolute sfeermakers in je tuin. Plant je ze rond het terras, dan geniet je van kleur, geur en initmiteit. Een overzicht!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag