1 bouwvergunning voor 2 percelen, waar aanplakken?

3

1 bouwvergunning voor 2 percelen, waar aanplakken?

boyuni
boyuni
#Ontwerp · 9 jaren geleden

Als er 1 bouwvergunning is aangevraagd voor 2 aanliggende percelen met ieder een eigen perceelnummer, moet de vergunning dan bij beide huizen uitgehangen worden zodat beide aanpalende buren zich zeker op de hoogte kunnen stellen?  Er staat dat het moet uitgehangen worden op het perceel waar de werken gebeuren, dan toch bij beide?

Alle reacties

0
gery
gery
71 548 Andere particulier
9 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Op de scheiding van beide AANLIGGENDE percelen misschien?

Of wat bedoelt u precies met "aanliggend"?

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
9 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Op de scheiding van beide AANLIGGENDE percelen misschien?

Of wat bedoelt u precies met "aanliggend"?

Inderdaad, dat lijkt mij ook de meest zekere oplossing, daar kan niemand over vallen.

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

5 tips om zo lang mogelijk thuis te blijven wonen op je oude dag

5 tips om zo lang mogelijk thuis te blijven wonen op je oude dag

Zo lang mogelijk thuis blijven wonen? Met deze tips en aandachtspunten zorg je voor een levenslange woonst, of je nu zelf bouwt of toch koopt en renoveert.

Lees meer

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Vraag aan de lichtexpert: Hoeveel licht moet je in huis hebben?

Hoeveel licht heb je nodig in huis? Lichtexpert Joël Sels deelt tips over lichtinval, normen en het optimaal gebruiken van daglicht in elke ruimte.

Lees meer

Je huis later verbouwen tot kangoeroe- of zorgwoning? Hou er nu al rekening mee

Je huis later verbouwen tot kangoeroe- of zorgwoning? Hou er nu al rekening mee

Speel jij ook met het idee om je woning later om te bouwen tot een kangoeroe- of zorgwoning? Dan zijn er enkele zaken waar je best nu al rekening mee houdt.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag