Elektriciteit in tuin voorzien

2

Elektriciteit in tuin voorzien

a willy
a willy
#Tuin · 9 jaren geleden

eind december wordt onze tuin compleet platgesmeten (alle wildgroei aan struiken en bomen er uit). moet op dat moment al afgesproken worden dat er bekabeling onder de grond wordt voorzien, of wordt dat later gedaan bij verdere aanleg van de tuin ... 't is te zeggen: wat is de volgorde van de werkzaamheden bij tuinaanleg?

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
9 jaren geleden

Bij de aanleg van de tuin moet er wellicht nog allerhande grondbewerkingen gebeuren, spitten, frezen, compost inwerken of nivelleren. Je kan best tot dan wachten om de bekabeling te voorzien.

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Mag ik zomaar een boom kappen in mijn tuin?

Mag ik zomaar een boom kappen in mijn tuin?

Van plan een boom te kappen in je tuin? Ontdek hier wat mag, wat de regels rond vergunningen zijn en welke straffen er staan op onwettig bomen kappen.

Lees meer

In de kijker: nieuw buitenstopcontact voor stroom in je tuin

In de kijker: nieuw buitenstopcontact voor stroom in je tuin

Geen zin meer in verlengkabels door je tuin? Niko lanceert een tuinpaal met dubbel buitenstopcontact. Zo voorzie je eenvoudig je tuin van stroom.

Lees meer

Een tuinpad aanleggen: kies het juiste materiaal en ga aan de slag met deze doe-het-zelftips

Een tuinpad aanleggen: kies het juiste materiaal en ga aan de slag met deze doe-het-zelftips

Wil je een tuinpad aanleggen? We geven je een overzicht van de mogelijke materialen met hun prijs en helpen je op weg met een handig stappenplan.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag