3

Ramen en deur

Hafisa
Hafisa
#Ramen en deuren · 9 jaren geleden

Beste,

Wij hebben een oud huis gekocht ongeveer 100j oud. We hebben ze tot op de baksteen gestript. Nu willen we eerst nieuwe ramen steken voor we binnen isolere  en pleisteren. Zodat rond de ramen mooi afgewerkt wordt. We hebben een offerte gekregen van window world in de verschansingstraat in antwerpen. Iemand ervaringen met dit bedrijf?

Alle reacties

0
Hafisa
Hafisa
0 1 Verbouwer
9 jaren geleden

Sorry ik bedoelde window place.

0
TomKerre
TomKerre
0 1 Andere particulier
8 jaren geleden

Niets als miserie mee gehad

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

7 oplossingen voor meer daglicht in je woning

7 oplossingen voor meer daglicht in je woning

Daglicht is belangrijk voor je wooncomfort, maar hoe laat je voldoende daglicht binnen? Met deze oplossingen geniet je van maximale lichtinval.

Lees meer

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Pvc- of aluminium ramen: met deze tips maak je de juiste keuze!

Twijfel je tussen pvc- of aluminium ramen? Ontdek welk materiaal het beste scoort op vlak van stijl, isolatie, prijs, duurzaamheid en onderhoud.

Lees meer

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Waarom hoogrendementsglas onmisbaar is voor jouw ramen en deuren

Ontdek hoe hoogrendementsglas in ramen en deuren bijdraagt aan energiebesparing, verhoogd comfort en lagere stookkosten voor jouw woning.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag