Onderhoudskosten dak ontmossen +dakgoten vervangen

6

Onderhoudskosten dak ontmossen +dakgoten vervangen

Francine
Francine
#Dak · 9 jaren geleden
Ik ben vruchtgebruiker. De dakgoten moeten vervangen en het dak van mos ontdoen worden. Zijn dit "kleine" onderhoudskosten ? Welke zijn dan de"grote" onderhoudskosten? Bedankt en met vriendelijke groeten Francine

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5449 Andere professioneel
9 jaren geleden· Bedankje ontvangen

Het vervangen van dakgoten zijn grote onderhoudskosten. Het verwijderen van mos zou je bij kleine onderhoudskosten kunnen tellen.

0
Gio
Gio
0 3 Andere professioneel
9 jaren geleden

Dag Francine, what sjarel vermeld klopt. Indien je graag een offerte had gewenst dan kan ik je die wel bezorgen. Stuur gerust je gegevens door naar il1giovanni@hotmail.com 

Groeten, Giovanni

Het vervangen van dakgoten zijn grote onderhoudskosten. Het verwijderen van mos zou je bij kleine onderhoudskosten kunnen tellen.

0
Kris M
Kris M
594 3496 Andere particulier
9 jaren geleden

De door de vruchtgebruiker te dragen kosten worden veeeel ruimer ingevuld dan bij een huur/verhuur relatie.  Zo zijn er veroordelingen waarbij de vruchtgebruiker de vernieuwing van de verwarmingsketel dient te betalen.  Begin al eens om met de naakte eigenaar (? uw kinderen ?) te overleggen en in functie van financiele draagkracht tot een overeenkomst te komen.  Misschien is het wel een mooi cadeau aan uw kinderen om die renovatiewerken te betalen ...

0
Francine
Francine
0 1 Andere particulier
9 jaren geleden

De door de vruchtgebruiker te dragen kosten worden veeeel ruimer ingevuld dan bij een huur/verhuur relatie.  Zo zijn er veroordelingen waarbij de vruchtgebruiker de vernieuwing van de verwarmingsketel dient te betalen.  Begin al eens om met de naakte eigenaar (? uw kinderen ?) te overleggen en in functie van financiele draagkracht tot een overeenkomst te komen.  Misschien is het wel een mooi cadeau aan uw kinderen om die renovatiewerken te betalen ..

Mijn kinderen zijn geen naakte eigenaars  en verder vind ik je antwoord heel ongepast.

0
thomas_dhaese
thomas_dhaese
0 3 Bouwer
9 jaren geleden

Laat uw dak aub niet ontmossen onder hoge druk als er asbestleien op liggen!

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een nieuwe woning bouwen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’

Een woning bouwen? Er komt heel wat bij kijken! We helpen je graag op weg met ons gratis magazine ‘Mijn Nieuwbouw’.

Bestel nu
Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Wat is een warm dak? Alles wat je moet weten over de opbouw en isolatie

Wat is een warm dak? Alles wat je moet weten over de opbouw en isolatie

Een warm dak is de populairste methode om een plat dak te isoleren. Maar hoe is zo’n dak opgebouwd en hoe kies je het geschikte isolatiemateriaal?

Lees meer

Hout als dakbedekking of dakconstructie: dit moet je weten

Hout als dakbedekking of dakconstructie: dit moet je weten

Wil je een houten dakbedekking of een dakconstructie uit hout? Lees meer over de houtsoorten en prijs voor een moderne of landelijke architectuur.

Lees meer

Welke dakrenovatie past bij jouw woning? Alle opties, prijzen, premies en tips

Welke dakrenovatie past bij jouw woning? Alle opties, prijzen, premies en tips

Ontdek alle opties voor dakrenovatie, inclusief prijzen, premies, regels, isolatie, valkuilen en slimme tips. Voor platte en hellende daken.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag