Forumervaringen
Ik mis eigenlijk een rubriek met deze naam. Ik mis vooral de kans om gebruikerservaringen en opmerkingen te kunnen meedelen.
Hoewel dit forum stilaan wat meer vorm en gebruikers begint te krijgen is er toch nog wel een en ander op te merken waardoor het misschien wat aangenamer en efficienter zou werken. Alvast een paar opmerkingen:
- als je wilt reageren op de eerste vraag, kan je die niet quoten en dus niet nakijken terwijl je het antwoord formuleert.
- het zou gemakkelijker zijn moest er maar één lijst zijn met voorop de nieuwe reacties en aflopend de oudere. Dus geen aparte lijsten met recente, beantwoorde en populaire reacties. Ik zie daar het nut niet van in.
- voorts vind ik het nogal onbeleefd en soms frustrerend dat vele forumbezoekers nadat ze een reactie hebben gekregen op hun vraag, dan vervolgens niets meer laten horen. Of in het geval dat je om verduidelijking vraagt, het plots niet meer nodig is om nog verder iets te laten weten, de vraag was dan blijkbaar niet ernstig. Het zou mooi zijn moest men de vraagstellers hier op attente kunnen maken.
Nu wordt er nogal wat tijd gestoken in antwoorden zonder enige respons.