Buurman bouwt terras in parkzone op 1,5 m. hoogte en op 4 m. van mijn venster van de woonkamer.
Mijn buurman bouwde( 2007) een terras op de hoogte van mijn woonkamer en heeft dus rechtstreeks inzicht in mijn living.
Dit is een officiele niet geregulariseerde bouwovertreding en staat ook zo geregistreed.
wij hebben hier al jaren discussie over en de buurman beloofde altijd dat hij het ging dichtmaken enz. We zijn ook naar de vrederechter geweest die ook zei dat mijn buurman het moest dicht timmeren. doch mijn buurman lijkt een echte oplichter te zijn en doet dus niets . Ik nam nu een advocaat onder de arm en deze zegt mij nu dat ik daar niets meer zou kunnene aan doen wegens te lange gedoging.
Kan dit zomaar? Ik hoorde dat men in parkzone 10 jaar het recht heeft om nog klacht neer te leggen
Wie kan mij hier bij helpen?
tussen de huizen is 6 meter maar buurman had een trap gebouwd aan de zijkant van zijn huis , daarna bouwde hij houten terras eraan en dat staat op ongeveer 1,5 ùeter van de scheidingslein.rechtover de venster van mijn living.op het gelijkvloers dus en mijn venster staat ook op 1,5 meter.