3

Afsluiting bouwgrond

Moonensp
Moonensp
#Tuin · 9 jaren geleden

Ik heb net een bouwgrond gekocht maar omdat we het bouwen van een huis nog wat gaan uitstellen gaan we op zoek naar een afsluiting voor de bouwgrond. Want het gras afrijden is een heel pak werk voor een grond van 16a. Zeker als het tot aan je knieen staat :o)

Kan er mij iemand helpen wat ik het beste plaats? Ook met oog op de toekomst ( tuin-beestjes-groententuin)  300m nodig

en ook naar het buget kijkend?

ik dacht aan vlechtdraad met bovenbuis en betonplaat  (575Euro per 25m)  1m80 hoog

Alle reacties

0
Charel
Charel
932 5434 Andere professioneel
9 jaren geleden

Ik heb net een bouwgrond gekocht maar omdat we het bouwen van een huis nog wat gaan uitstellen gaan we op zoek naar een afsluiting voor de bouwgrond. Want het gras afrijden is een heel pak werk voor een grond van 16a. Zeker als het tot aan je knieen staat :o)

Kan er mij iemand helpen wat ik het beste plaats? Ook met oog op de toekomst ( tuin-beestjes-groententuin)  300m nodig

en ook naar het buget kijkend?

ik dacht aan vlechtdraad met bovenbuis en betonplaat  (575Euro per 25m)  1m80 hoog

Het gras afrijden zal nog altijd even veel werk zijn (als je dat al wilt doen) met of zonder afsluiting.

Bedenk ook dat zo'n afsluiting later ook een belemmering zou kunnen zijn bij de bouwwerken of bij de grondwerken rondom die woning.

Ik zou het dus enkel overwegen indien ik de grond nu al zou willen gebruiken als gebruikstuin of als dierenweide.

0
Kris M
Kris M
594 3475 Andere particulier
9 jaren geleden

Inderdaad beter eerst te investeren in een stevige grasmachine (en een aanhangwagentje om die te transporteren zolang je r geen gebouw op hebt

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Je tuin (her)aanleggen? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Tuin’

Met dit gratis magazine willen we je graag inspireren en advies geven om het maximum te halen uit jouw tuin en terras.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Aan de slag: maak je tuin zomerklaar in 1 weekend

Aan de slag: maak je tuin zomerklaar in 1 weekend

Zaaien, snoeien, planten en kuisen: maak je nog snel tuin klaar voor de zomer. Ontdek onze snelle checklist!

Lees meer

Relaxen in stijl: onze selectie van de mooiste tuinmeubels

Relaxen in stijl: onze selectie van de mooiste tuinmeubels

Laat je tuin stralen met de nieuwste tuinmeubels. Wij selecteerden de musthaves voor het nieuwe buitenseizoen.

Lees meer

5x de nieuwste buitenverlichting voor je tuin en terras

5x de nieuwste buitenverlichting voor je tuin en terras

Ontdek de nieuwste buitenverlichting voor meer sfeer in je tuin. Van ledlampen tot multifunctionele designs: stijlvol en praktisch!

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag