2

Velux zonwering MHL monteren?

jorn
jorn
#Ramen en deuren · 9 jaren geleden

Ik volg de handleiding die bij de zonwering aanwezig was. juiste bevestigingsclips monteren, de zwarte isomo aan de bovenkant rond de sloten verwijderen. maar dan krijg ik de 'rol' zonwering niet tussen de bovenkant (kant renson ventilatie) en de zwarte platen waar de vergrendeling van de velux in pakt.   

Iemand een idee wat te doen?

Alle reacties

0
kaya
kaya
0 1 Bouwer
9 jaren geleden

Ik heb hetzelfde probleem gehad, foto's genomen en naar Velux gestuurd.Zeer snel antwoord gekregen. Blijkbaar is die zonwering niet compatibel als uw raam voorzien is van een luchtfilter ZZZ214K.

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

Je woning renoveren? Ontdek alles wat je moet weten in ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’

In ons gratis magazine ‘Mijn Renovatie’ vind je tal van tools, tips en inspiratie om je verbouwproject in goede banen te leiden.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Soorten rolluiken: welk matcht met jouw woning?

Soorten rolluiken: welk matcht met jouw woning?

Er zijn meer soorten rolluiken op de markt dan je denkt. Welke uitvoering past het best bij jouw woning? Een inbouw-, opbouw- of voorzetrolluik?

Lees meer

De charme van houten ramen: ontdek alle voor- en nadelen

De charme van houten ramen: ontdek alle voor- en nadelen

Hou je van de natuurlijke uitstraling van houten ramen? Ontdek welke houtsoorten duurzaam zijn en onderhoudstips voor een lange levensduur.

Lees meer

Hoe zorg je voor een inbraakveilige woning?

Hoe zorg je voor een inbraakveilige woning?

Wist je dat er in België 140 inbraken per dag worden gepleegd? Met deze vijf tips maak je je woning inbraakveilig.

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag