Stinkende kleren na wassen met regenwater. Wat nog meer te doen?

3

Stinkende kleren na wassen met regenwater. Wat nog meer te doen?

Foexie
Foexie
#Sanitair · 9 jaren geleden

Ik gebruik al jaren regenwater om oa te wassen. Nog nooit echt problemen gehad tot enkele maanden geleden.

Sinds dan beginnen mijn t-shirts, die ik draag op het werk, bij zweten een penetrante amoniak geur af te geven. Heb onlangs zo een pluvio filter van BWT geïnstalleerd maar het heeft niet echt geholpen. Ik weet momenteel even niet meer wat te doen om terug frisse kleren te krijgen.

Alle reacties

0
wim95
wim95
0 1 Verbouwer
9 jaren geleden

Sinds een 8-tal jaar gebruik ik ook regenwater en heb dit ondertussen ook reeds een drietal keer voorgehad.  Ik gebruik dan het product in bijlage dat ik in de Brico koop.  Wel moet ik zeggen dat het label van het product ieder jaar verandert, doch de woorden o-clear, biomax en realco komen steeds terug.

0
Foexie
Foexie
0 4 Verbouwer
9 jaren geleden

Hallo Wim,

hartelijk dank voor deze tip. Ga ik zeker proberen.

Met vriendelijke groeten,

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’

Van verwarming tot ventilatie. Ontdek alles wat je moet weten over energie in ons gratis magazine ‘Mijn Energie’

De mogelijkheden zijn de laatste jaren enorm toegenomen, waardoor het moeilijker wordt om de juiste keuze te maken voor jouw woning. In dit magazine helpen we je graag op weg.

Bestel nu

Laat je e-mailadres achter en we houden je de hoogte van nieuwe antwoorden en reacties op deze vraag.

Lees ook

Zo filter je regenwater: van werking, soorten filters tot de prijs en het onderhoud

Zo filter je regenwater: van werking, soorten filters tot de prijs en het onderhoud

Regenwater kan je recupereren als je het eerst filtert. Welke regenwaterfilters zijn er? Hoe onderhoud je een filterset en wat is de prijs?

Lees meer

Stinkt het regenwater uit je regenwaterput? Dit kan je doen bij geurhinder

Stinkt het regenwater uit je regenwaterput? Dit kan je doen bij geurhinder

Heeft het regenwater een troebele kleur of vind je dat het regenwater stinkt? Dat kan verschillende oorzaken hebben. Wij lijsten ze voor je op.

Lees meer

Douchen met regenwater: mag het en waarop moet je letten?

Douchen met regenwater: mag het en waarop moet je letten?

Regenwater kan je gebruiken voor een aantal huishoudelijke taken, maar mag je ook douchen met regenwater? En waar moet je dan op letten?

Lees meer

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag